Husker vi lo av de gamle som måtte sove ettermiddagsdupp

«Tenk å være så gammel at du må sove så tidlig a»
Vi lo litt og hadde null peiling.
For jaggu er det å duppe på sofaen etter rundet 40 en snabla digg luksus.
Du tåler ikke like mye som før.
Kroppen sier at her skal man kapitulere til en myk firkant som kjennes som lambi rett mot kinnet.

Man setter på en serie man tror er spennede nok for skal jo bare slappe av litt etter middag.
Borte vekk…

Denne gangen er det jeg som fiser av. Ikke noe jeg gjør hele tiden men i dag hadde jeg ikke sjans til å holde meg våken.
Jeg må innrømme at hvis alle ferier er som denne står jeg over. For hvem har egentlig ferie? Ikke vi foreldre.

Sånn helt ærlig tror jeg at siste 12 mndrs kjør begynner å gi meg ikke bare grå hår men kroppen føles 15 år eldre ut enn den burde.
Sove og hvile begynner tidligere hver kveld og holde seg våken på natta på vinteren er totalt fraværende.

Uansett er det helg. Tacoen fortært og den lille godteposen som gir samme dårlige samvittigheten står på bordet.
Jepp det er fredag.

Ha en god en folkens;)

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top