Liten oppdatering på livet

God morgen godtfolk;)

Vet ikke hva dere tenker, men jeg digger når ting går tilbake til vanlig hverdag . Alt åpner igjen, folk er tilbake på jobb og rutinene er er faktum.
Uansett så merkes det at høsten kommer krypende..
Nå er det nesten 2 mndr siden jeg skrev et innlegg sist, og jeg har rett og slett ikke hatt ånden over meg. Hverdagen har gått med til alt fra operasjoner, tømme huset, være med familie og nyte den sommeren vi har hatt.
Når jeg nå sitter her på en mandag morgen, med kakao og sengen i stua, så merker jeg datoen nærmer seg.
Om maks 5 uker sitter vi i et annet land, med et nytt liv uten å vite noe om hva som venter oss. Kofferter er snart pakker ferdig og papirene klargjort. Dermed gjenstår bare ventetiden som startet på 13 uker og nå nede i maks 4.5 igjen😉
Jeg er født utålmodig, alt skulle skjedd forrige uke og dermed så er disse siste ukene viktig for meg å bruke så godt som mulig.
Det som påvirker litt er når jeg måtte inn en ny runde og operere ryggen (etter å ha fjernet melanom) og dermed blir «låst fast» i en rolig tilstand i minst 7 dager.
Men jeg er frisk nå, gubben har utrolig god fremgang og vi bruker tiden godt med familien og venner. Så da får man bare være glad man får lov å nyte stress, nervøsitet, glede og alt som følger med i denne prosessen.
Denne uken får vi vite mer konkret flyttedato og kan bestille flybilletter så fort som mulig. Hjelp til å tømme og vaske ned huset har vi fått også. Så nei jeg klager ikke, jeg er vare så gira jeg blir som en unge på julaften.
Uansett så er snart et kapittel over og et nytt starter. Vi vet hvor utrolig heldige vi er som får denne muligheten, og skal leve uten å tenke for mye over «hvem, hva , hvor eller burde vel ha»
Vil du følge vår reise til Malta kan du følge oss på snap og Instagram med brukernavn

betinamarlen og swachle

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 70

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top